Vodafone si Cosmote, numarul doi, respectiv, trei pe piata locala de telefonie mobila, au lansat noaptea trecuta iPhone 5, cel mai nou smartphone al americanilor de la Apple, sute de persoane, printre care consumatori, jurnalisti si bloggeri grabindu-se sa vada si chiar sa cumpere terminalul.
Aproape ca istoria din urma cu doi ani s-a repetat, in decembrie 2010 Cosmote si Vodafone avand evenimente in aceeasi seara pentru lansarea iPhone 4, singura schimbare majora fiind locatia aleasa de Vodafone, operatorul organizand evenimentul in cel mai mare magazin pe care il detine, cel din centrul comercial AFI Palace Cotroceni.

Cosmote a organizat un eveniment in jurul orei 21.00
in magazinul din piata Romana de pe Bulevardul Magheru, printre invitati numarandu-se si Aris Karousos, director al diviziei de retail al Germanos.

"Lansam astazi in Romania unul dintre cele mai asteptate telefoane. In ultimul an, piata smartphone-urilor a crescut cu 35%”, a afirmat managerul.

Cosmote a pus in vanzare terminalul la preturi intre 999 de lei (in cazul versiunii de 16 GB cumparate impreuna cu un abonament Smart XXL, in valoare de 55,8 euro, incheiat pe doi ani) si 3.460 de lei (in cazul modelului de 64 GB cumparat impreuna cu un abonament Smart L, in valoare de 28,52 de euro, incheiat pe un an).

„Cumpar sau cel putin incerc sa cumpar cam tot ce scoate Apple nou pe piata, sunt produse foarte bune si, desi scumpe, isi merita banii”, a afirmat unul dintre clientii Cosmote si, totodata, unul dintre primii cumparatori al celui mai nou model iPhone.

Vedete, jurnalisti si bloggeri in magazinul Vodafone

In timp ce in magazinul din Magheru comercializarea iPhone5 a inceput inca din jurul orei 21.00, in restul retelei de magazine Cosmote si
Germanos vanzarile au inceput dupa miezul noptii, comercializarea oficiala fiind in cazul tuturor operatorilor astazi, 2 noiembrie.

Pe de alta parte, Vodafone, al doilea operator de telecomunicatii de pe piata locala, i-a chemat pe jurnalisti, bloggeri si cateva vedete -printre care Melania Medeleanu, Cabral, Lucian Mandruta-, in Vodafone Experince Store, magazin pe care l-a deschis in aceasta vara in centrul comercial AFI Palace Cotroceni.

Daca in magazinul de pe Magheru al Cosmote, vanzarile au inceput dinainte de ora 12.00, Vodafone a dat drumul comercializarii telefonului la miezul noptii. Pana atunci clientii si invitatii au ascultat muzica pusa de un DJ, au ascultat discursurile CEO-ului si directorul comercial al companiei si au participat la o tombola prin care puteau castiga un voucher in valoare de 750 de euro, suficient pentru a-si cumpara modelul iPhone 5 de 16 GB fara abonament.

“Se asorteaza bine la orice buzunar, desi este mai mare. Este o bijuterie a tehnologiei”, a afirmat Mihai Ghyka, director comercial pe segmentul rezidential in cadrul Vodafone Romania.

Operatorul a lansat noul terminal la pretul de 299 de euro (versiunea de 16 GB) si de 399 de euro (versiunea de 32 GB), acesta fiind cumparat impreuna cu un abonament in valoare de 59 de euro, incheiat pe doi ani.

Fara abonament, modelul de 16 GB costa 730 de euro, iar cel de 32 GB are un pret de 859 de euro.

Orange lanseaza telefonul, dar nu intra in cursa vanzarilor de la miezul noptii

Orange, cel mai mare operator de telecomunicatii de pe piata locala, nu a organizat un eveniment de lansare, insa compania a pus in vanzare telefonul tot de astazi. Orange a fost primul operator care a facut un eveniment special pentru lansarea iPhone, in 2008.

Orange vinde iPhone 5 la preturi cuprinse intre 269 de euro (versiunea de 16 GB cumparata impreuna cu un abonament in valoare de 51 de euro, incheiat pe doi ani) si 569 de euro in cazul telefonului cu 62 de GB, cumparat impreuna cu un abonament de 31 de euro, incheiat pe doi ani.

Fara abonament, preturile sunt de 749 de euro (16 GB), 849 de euro (32 de GB) si 949 de euro (64 de GB).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri