Operatorul avea la finalul lui septembrie 1.675.600 de abonamente (RGU- unitati generatoare de venituri), in plus cu 20.600 de noi abonamente comparativ cu trimestrul anterior si cu 120.000 mai mult fata de septembrie anul trecut.

Pe de alta parte, UPC Romania a ajuns la 1,15 milioane de clienti, mai mult cu 5.100 fata de iunie 2012 si in crestere cu 30.100 comparativ cu septembrie anul trecut.

Operatorul a incheiat trimestrul al treilea cu 446.400 de clienti de cablu analogic, in scadere cu 18.600 de abonati comparativ cu T2 si mai putin cu 91.700 de utilizatori fata de septembrie anul trecut. Scaderea pe cablu analogic este una normala, avand in vedere ca tot mai multi clienti se orienteaza catre serviciile de cablu digital.

Pe segmentul de cablu digital, compania a raportat 404.200 de abonati la finalul lui septembrie, mai mult cu 14.200 comparativ cu iunie si in crestere cu 75.600 fata de T3 2011.

UPC este compania cu cele mai multe programe transmise prin cablu digital (116 in format standard defionition) si cu cea mai mare grila de canale HD transmise prin cablu (17 canale HD). De asemenea, este singurul operator care poate oferi abonatilor continut 3D.

Citeste si:

Compania de telecom inregistra la finalul lui septembrie 296.100 de clienti de televiziune digitala prin satelit (DTH), in plus cu 9.100 fata de iunie 2012 si cu 40.600 mai mult comparativ cu septembrie anul trecut.

UPC: 30% dintre clienti folosesc internet la viteze de 60 si 120 de Mbps

Pentru serviciile de internet, compania a raportat 316.700 de clienti la sfarsitul lui septembrie, mai mai mult cu 10.300 abonati fata de al doilea trimestru al anului si in plus cu 50.300 de utilizatori comparativ cu T3 2011.

„Acesta fiind segmentul de piata cu cel mai mare potential de crestere, compania continua sa investeasca in reteaua de date pentru a extinde zona de acoperire internet Fiber Power. 2012 a insemnat lansarea serviciilor de internet de mare viteza, in 24 noi orase. UPC ofera servicii Fiber Power 60 si 120Mbps catre peste 94.000 de clienti, reprezentand 30% din totalul clientilor de internet. De asemenea, peste 52.800 de clienti sunt abonati si la solutia de internet wireless”, a declarat Severina Pascu, directorul general al companiei.

Pe segmentul de telefonie fixa, compania a raportat 212.200 de abonati la finalul lui septembrie, mai mult cu 5.600 de clienti comparativ cu iunie 2012 si in plus cu 45.000 fata de septembrie anul trecut.

Liberty Global a raportat deocamdata doar datele despre clienti pentru Romania, operatorul urmand sa isi publice in cateva saptamani si informatiile despre venituri.