“Ne asteptam la vanzari care sa depaseasca 5 milioane de euro de Black Friday, pe 23 noiembrie. Am pregatit oferte de pana la 50% si chiar pana la 70% reducere la unele produse care fac parte din familii de maxim interes pentru consumatori. Stim profilul consumatorului roman, stim ca este interesat de produsele high-end”, a declarat Dan Ostahie, presedinte si CEO Altex.

Compania va avea oferte pentru toate categoriile de produse: IT, televizoare, electrocasnice mari, smartphoneuri, electrocasnice mici, entertainment si gaming.

Valoarea medie a unei facturi Altex de Black Friday: 2.700 de lei

“Ne asteptam ca valoarea medie a facturii pentru data de 23 noiembrie sa se situeze in jurul a 2.700 lei”, a spus Razvan Popescu, directorul de vanzari al retailerului.

Conducerea companiei se asteapta la o crestere de 10 ori a traficului din magazine si de 7 ori a celui online in ziua de 23 noiembrie.

Altex Romania este cel mai mare jucator pe piata locala de retail IT&C, cu o retea nationala de 93 de magazine si aproximativ 1500 de angajati.

Black Friday da startul cumparaturilor de Craciun in SUA

Vineri, 23 noiembrie, este „Black Friday”(Vinerea Neagra), un conceput preluat din SUA si care marcheaza debutul cumparaturilor de Craciun pe piata americana.

Citeste si:

Evenimentul are loc in prima vineri dupa Ziua Recunostintei si este una dintre zilele cu cele mai mari reduceri de preturi si vanzari in randul magazinelor din America. Pentru ca toata lumea sa poate profita de cele mai bune oferte, majoritatea companiilor ofera zi libera angajatilor sai.

Reducerile de Black Friday au devenit foarte populare si in Romania incepand de anul trecut, cand mai multe site-uri au ramas fara produse pe stoc si au fost blocate ca urmare a numarului mare de vizitatori.

Denumirea Black Friday provine din Philadelphia, unde era folosita pentru a descrie traficul extrem de dificil creat dupa Ziua Recunostintei. In prezent, termenul are conotatii economice intrucat in aceasta perioada retailerii se asteapta sa intre “pe negru”, adica sa aiba profit, in comparatie cu “pe rosu”, adica pierderi.