„Ne asteptam la o dublare a vanzarilor in perioada de Craciun. Lunile noiembrie-decembrie ale fiecarui an au inregistrat o crestere cuprinsa intre 50 si 200% comparativ cu o luna normala de vanzari”, a declarat pentru wall-street.roDragos Salamac (foto), director general BenQ Romania.

O crestere a vanzarilor va fi generata si de participarea companiei la „Vinerea Neagra" din 23 noiembrie, cunoscuta peste ocean ca si „Black Friday”, care marcheaza intrarea in sezonul de cumparaturi de iarna prin acordarea de reduceri semnificative ale preturilor, pentru o zi.

“Participam la campania Black Fraiday, ca orice brand din Romania, dar nu este un focus pentru noi. Black Friday este o buna ocazie de a lichida din stocurile cu rotatie mai mica si a face loc pe rafturi noilor produse proaspat lansat”, a precizat Salamac.

Mizeaza pe vanzari de 0,5 mil. euro pana la finalul anului

In urma parteneriatului incheiat in aceasta toamna cu Network One Distribution (cunoscuta anterior ca si Asesoft Disbribution), unul dintre cei mai importanti distribuitori de pe piata locala, filiala BenQ mizeaza pe vanzari de 0,5 milioane de euro pana la finalul acestui an.

Citeste si:

„Parteneriatul cu NOD ne ajuta sa ne consolidam pozitia pe care o detinem pe segmentul proiectoarelor, asigurandu-ne accesul la cei aproximativ 2000 de reselleri activi pe care Network One Distribution ii are in portofoliul. Totodata, prin acest parteneriat, tintim o crestere a vanzarilor si pe celelalte categorii de produse, respectiv monitoare si camere foto”, a mai declarat Dragos Salamac.

Grupul tinteste pana la finalul anului o cota de piata intre 45 si 50% pe segmentul videoproiectoarelor si o crestere a vanzarilor pe diviziile secundare (monitoare/aparatura foto).