Cea mai vanduta categorie a fost cea a televizoarelor cu ecran plat, urmata de notebook-uri si de masini de spalat.

“Capitalizand experienta campaniei Black Friday de anul trecut, ne-am organizat foarte bine atat operational, din punct de vedere fluxuri si procese, cat si al disponibilitatii produselor din campanie, avand un stoc de peste 230.000 unitati pe cele 1.000 repere unice incluse in campanie”, a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.

Peste 1.000 de produse vor avea reduceri cuprinse intre 10% si 60%.

In noiembrie 2011, Black Friday a generat in cateva ore vanzari cat pentru o zi intreaga. Cozile la casele magazinele Flanco se intindeau pe zeci de metri, s-au vandut 60 de produse pe minut, iar stocul pentru sute de produse a fost epuizat inca de la primele ore.

Flanco are reduceri in perioada 23-25 noiembrie, retailerul asteptand vanzari de aproape 10 milioane de euro in cele trei zile de promotie.

Flanco estimeaza vanzari de 10 mil. euro in trei zile de Black Friday

Flanco estimeaza vanzari de 10 mil. euro in trei zile de Black Friday

Citeste si:

Black Friday (Vinerea Neagra) este un conceput preluat din SUA care marcheaza debutul cumparaturilor de Craciun pe piata americana.

Evenimentul are loc in prima vineri dupa Ziua Recunostintei si este una dintre zilele cu cele mai mari reduceri de preturi si vanzari in randul magazinelor din America. Pentru ca toata lumea sa poate profita de cele mai bune oferte, majoritatea companiilor ofera zi libera angajatilor sai.

Reducerile de Black Friday au devenit foarte populare si in Romania incepand de anul trecut, cand mai multe site-uri au ramas fara produse pe stoc si au fost blocate ca urmare a numarului mare de vizitatori.

Denumirea Black Friday provine din Philadelphia, unde era folosita pentru a descrie traficul extrem de dificil creat dupa Ziua Recunostintei. In prezent, termenul are conotatii economice intrucat in aceasta perioada retailerii se asteapta sa intre “pe negru”, adica sa aiba profit, in comparatie cu “pe rosu”, adica pierderi.