Magazinele online care au avut promotii pe 23 noiembrie 2012 – Black Friday – au inregistrat vanzari de peste patru ori mai mari (325%) fata de ziua anterioara, conform datelor furnizorului de servicii de comert electronic PayU.
Numarul mai mare de magazine participante la Black Friday a dus la o dublare (104%) a tranzactiilor online cu cardul fata de editia de anul trecut a evenimentul de cumparaturi.

Cele mai mari cresteri au fost inregistrate de segmentul IT&C, romanii cheltuind vineri cu 307% mai mult pentru produse din aceasta categorie fata de alte zile ale saptamanii trecute. Din acelasi segment provine si tranzactia cu cea mai mare valoare, aceasta fiind de 6.900 de euro.

De asemenea, cresteri semnificative au fost si pe segmentul site-urilor de reduceri (61%), jucarii, carti, bijuterii (20%) in timp ce cresteri moderate au fost observate in categoria fashion (8%).

Valoarea medie a unei comenzi cu plata online a crescut cel mai mult in IT&C

In ceea ce priveste valoarea medie a unei comenzi cu plata online, cresteri semnificative s-au manifestat in industria IT&C, de la 118 euro la 138 de euro, in timp ce pentru alte categorii de produse, cosul mediu nu a inregistrat evolutii semnificative.

PayU este detinut de Naspers, un grup multinational, cu operatiuni in domeniile media, internet si comert electronic in 131 de tari. PayU desfasoara operatiuni de integrare plati online pentru peste 18.000 de companii in Europa, Asia si Africa, oferind plati online catre 300 de milioane de utilizatori de internet. Anul trecut, PayU a procesat in Romania doua milioane de plati online cu cardul in valoare de aproximativ 138,8 milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri