Volumul tranzactiilor de plata a facturilor a crescut cu 38% in primul semestru financiar fata de perioada similara a anului precedent, la 11,6 milioane de operatiuni, se arata intr-un comunicat al companiei.

Totodata, rezultatul a fost sustinut de utilizarea serviciului de transfer de bani lansat anul trecut, de avansul numarului de tranzactii de incarcare electronica a cartelelor telefonice preplatite, cu 4%, si de extinderea portofoliului de servicii, compania avand patru furnizori parteneri noi.

Reteaua de magazine de proximitate partenere PayPoint a crescut cu 9,7%, la peste 7.000 de puncte de plata la finele lunii septembrie.

Citeste si:

"Pentru viitor vizam dezvoltarea retelei de comercianti si diversificarea portofoliului de servicii, cu accent pe o promovare eficienta a serviciilor PayPoint disponibile consumatorilor", a afirmat directorul PayPoint Romania, Mugur Dogariu.

PayPoint plc, principalul operator de plati in numerar si online din Marea Britanie, a raportat pentru cele sase luni 345 milioane tranzactii procesate la nivelul grupului, in crestere cu 18% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Grupul a avut venituri nete de 49,3 milioane lire sterline (60,8 milioane euro), in crestere cu 17,7% fata de anul anterior, si un profit inainte de impozitare de 18,3 milioane lire sterline (22,56 milioane euro), in crestere cu 15,5 %.