Grupul intentiona sa lanseze noua versiune luna trecuta, dar a avut nevoie de mai mult timp pentru a face acest lucru. Modificarile au rolul sa usureze cautarea continutului si descoperirea noilor materiale, a explicat Apple la inceputul acestui an, la anuntarea acestora, relateaza Mediafax.

Apple lucreaza la imbunatatirea aplicatiilor care au facut compania cel mai mare furnizor de continut muzical, pentru a convinge clientii sa cumpere mai multe alte produse.

Scopul este ca utilizatorii sa aiba acces mai usor la continut media de pe diferite aparate ale Apple, fara sa fie nevoie ca acestea sa fie conectate la un PC.

Prin integrarea cu iCloud, daca un utilizator a inceput vizionarea unui film pe iPad, poate sa reia vizionarea mai tarziu de pe un alt aparat, din momentul intreruperii.

Citeste si:

Schimbarile au implicatii mari pentru industria media intrucat, cu peste 435 de milioane de conturi inregistrate, este cea mai larga cale de acces la descarcari legale de muzica, filme, show-uri TV si aplicatii software.

In anul fiscal trecut al Apple, iTunes si alte servicii media asociate au generat venituri de 8,35 miliarde de dolari.

Noul design al iTunes difera de formatul de debut al serviciului, avand mai multe informatii despre arta, muzicieni, filme si show-uri TV.