Noua strategie de lansari a companiei din Redmond isi propune ca in mai putin de un an sa dezvolte sistemul de operare Windows 9. Acest lucru vine in contextul in care Windows 8, desi a beneficiat de un marketing bine pus la punct nu a reusit sa se impuna in primele saptamani de la aparitie.

Chiar si asa, Microsoft a vandut 40 de milioane de licente Windows 8 in prima luna de la lansare, potrivit unuia dintre sefii diviziei responsabile de sistemul de operare, ritmul fiind mai bun decat la lansarea Windows 7, in urma cu trei ani, insa in urmatoarea perioada de timp risca sa piarda din avant.

Windows 8 incepe sa fie la fel de controversat precum Windows Vista, considerat cel mai slab sistem de operare dezvoltat de Microsoft in ultimii ani.

Citeste si:

Zvonurile despre Windows Blue au aparut aparut in mediul virtual inca din aceasta vara.

Surse apropiate Microsoft spun ca Windows Blue, care va reprezenta atat un upgrade major pentru Windows 8, cat si demararea noii strategii de lansari o data la 12 luni, va ajunge la utilizatori la jumatatea anului viitor.

Mai mult decat atat, Windows Blue ar putea fi dat gratuit utilizatorilor, ca parte a strategiei Microsoft care vrea sa promoveze termen lung proiectul.