In timp ce piata totala a smartphone-urilor este de asteptat sa atinga chiar si 900 de milioane de unitati in 2013, asa cum arata datele mai multor firme de cercetare, Samsung ar putea reprezenta mai bine de 40% din piata.

Strategia companiei sud-coreene de a lansa doua modele de varf de dimensiuni diferite si cu intrebuintati diferite, urmate de alte modele destinate clasei de mijloc si entry-level s-a dovedit un adevarat succes pentru Samsung, au comentat aceleasi surse pentru publicatia asiatica.

Alti mari producatori de pe piata precum Nokia, RIM, LG Electronics, HTC sau Motorola s-au straduit in tot acest timp sa creasca vanzarile prin lansarea de noi produse, dar rezultatele au fost in cazul unor producatori bune, dar in cazul altora s-au dovedit dezastruoase.

Citeste si:

Pe de alta parte, aceleasi surse sustin ca Sony Mobile, Lenovo, Huawei si ZTE au continuat sa adopte politica de lansare a unor varietati de modele pentru a sustine cresterea pietei.