Seria Galaxy S a producatorului sud-coreean cuprinde cele trei varfuri de gama lansate in perioade diferite, fiind vorba despre Samsung Galaxy S (lansat iunie 2010), Galaxy S2 (lansat aprilie 2011) si Galaxy S3, modelul lansat de companie in luna mai a anului trecut.

Modelul Galaxy S a inregistrat peste 24 de milioane de livrari la nivel mondial, 10 milioane dintre acestea fiind atinse chiar la numai 7 luni de la lansarea pe piata, din iunie 2010.

In aprilie 2011, a doua generatie a seriei Galaxy S a fost vanduta in circa 40 de milioane de unitati, 10 milioane dintre livrarile la nivel mondial fiind atinse in primele 5 luni de la lansare.

Modelul Galaxy S3 a cunoscut cel mai mare succes pentru producatorul de origine sud-coreeana, depasind pragul de 40 de milioane de unitati vandute pana la inceputul acestui an.

A pierdut Apple batalia?

Apple, principalul rival pe segmentul smartphone-urilor de top al sud-coreenilor a inregistrat un succes neasteptat o data cu lansarea iPhone 4, generatia care a revolutionat conceputul de telefon inteligent al americanilor.

In toamna anului 2011, producatorul american lansa modelul iPhone 4S, o versiune imbunatatita a predecesorului sau pentru ca in luna septembrie a anului trecut Apple sa lanseze ultimul smartphone al seriei – iPhone 5, un model mult schimbat fata de ceea ce prezentase producatorul pana atunci.

Citeste si:

Conform IDC, in perioada iulie-septembrie aferenta trimestrului 3, Apple a comercializat peste 45 de milioane de smartphone-uri (iPhone4 si iPhone 4S), exclus fiind de aici modelul iPhone 5, lansat la finalul lunii septembrie 2012,

Succesul comercializarii iPhone 5 a fost afectat de mai multe zvonuri potrivit carora compania ar lucra deja la dezvoltarea unui succesor pentru modelul aparut (iPhone 5S), dar si posibilitatea ca Apple sa lansese un smartphone mai ieftin – informatie dezmintita de unul dintre oficialii companiei.

Director Apple: Nu vom lansa niciodata un smartphone ieftin

Director Apple: Nu vom lansa niciodata un smartphone ieftin

Mai mult decat atat, lansarea iPhone 5 in China, una dintre cele mai mari piete pentru companie, nu a coincis cu cele din SUA, Europa sau Australia, modelul aparand in regiunea asiatica cu cateva saptamani intarziere.

Mai multi analisti din piata sustin ca vanzarile cumulate pentru iPhone4, 4S si 5 din trimestrul 4 al anului fiscal 2012 s-a putea ridica la cel mult 24 de milioane de exemplare, dintre care sase fiind reprezentate de iPhone 5 – ceea ce ar duce vanzarile companiei la peste 60 de milioane de unitati.

Ridicam de aici urmatoarea intrebare
: daca Samsung a comercializat peste 40 de milioane de unitati Galaxy S3 (model lansat in mai 2012) si Apple a vandut putin peste 6 in primele saptamani (model lansat in septembrie 2012) – a fost lansarea iPhone 5 un esec? Asteptam comentariile dvs. mai jos!