Astfel, Orange lanseaza pachetul de beneficii Business Plus dedicat in exclusivitate clientilor Orange companii mici si mijlocii. Conceput pentru a sustine cresterea eficientei in afaceri, Business Plus ofera gratuit abonatilor business o multitudine de avantaje: reduceri pentru apelurile catre partenerii de afaceri, telefoane business la preturi speciale si posibilitatea de a testa gratuit diverse optiuni si servicii.

”Sectorul companiilor mici si mijlocii este in plina dezvoltare acum in Romania, aceste companii avand nevoie de solutii personalizate pentru a fi si mai competitive. Pentru a raspunde exigentelor clientilor business si a le oferi beneficii concrete am conceput o serie de pachete speciale pentru companiile mici si mijlocii ce ofera flexibilitate totala, un bun control al costurilor si o multitudine de beneficii prin programul Business Plus. Practic clientii platesc la fel, dar primesc in plus un set de beneficii care ii vor ajuta sa-si gestioneze eficient bugetul de comunicare si astfel sa creasca valoarea afacerilor lor,” declara Thierry Millet, director comercial al Orange Romania

In plus, pentru a avea acces rapid la informatii, o echipa dedicata de la Serviciul Clienti raspunde prompt oricarui apel din partea clientilor, iar pe site-ul companiei a fost creata o sectiune speciala business dedicata companiilor, care cuprinde toate informatiile cu privire la solutiile de comunicare pentru afaceri.

Business Plus este disponibil gratuit tuturor clientilor business care incepand cu 16 mai opteaza pentru abonamentele Business Flexibil si Business Flexibil Grup, disponibile in exclusivitate companiilor. Beneficiarii programului pot alege 5 numere favorite din orice retea, pe care le pot apela cu o reducere de 25% fata de tarifele standard ale abonamentului ales.

Prin Business Plus clientii au posibilitatea de a cumpara la preturi speciale telefoane incluse in oferta business Orange. De asemenea, clientii pot testa gratuit, timp de doua luni consecutive in fiecare an calendaristic, una dintre optiunile: 180, 540 sau 900 minute in retea in weekend, 60 minute in retea oricand, apeluri internationale sau mesaje scrise incluse. La sfarsitul perioadei de testare abonatii pot opta pentru dezactivarea optiunii ori pastrarea acesteia contra cost.

De asemenea, beneficiarii programului au la dispozitie gratuit internet mobil sau prin dial-up, la alegere. Prin serviciul Mobile Internet Always-on, clientii dispun in fiecare luna de 2 MB trafic gratuit, iar traficul aditional se taxeaza cu 1,2 USD/MB. Prin serviciul Internet Dial-up acces 20, clientii beneficiaza lunar 20 de ore de navigare gratuita pe internet, iar dupa consumarea celor 20 de ore, tariful este de 0,6 USD/ora.

Citeste si:

La activarea unui abonament Business Flexibil sau Business Flexibil Grup, clientii primesc gratuit o cartela SIM de rezerva. Aceasta cartela SIM poate fi folosita in cazul deteriorarii sau pierderii celei initiale. Pentru a avea acces in permanenta la numerele de telefon ale partenerilor de afaceri, programul Business Plus pune gratuit la dispozitia clientilor serviciul SIM Agenda Back-up, prin care se pot salva numerele de telefon de pe cartela SIM pe serverul Orange in conditii de siguranta si confidentialitate. Astfel, in cazul pierderii sau deteriorarii cartelei SIM, numerele salvate pot fi recuperate.

In cazul defectarii telefonului Orange in perioada de garantie, beneficiarii pachetului Business Plus pot opta pentru inlocuirea temporara a aparatului defect pe perioada in care acesta se afla in service. Inlocuirea telefonului poate fi solicitata in oricare Orange shop din tara.

Orange Romania a inregistrat in primul trimestru al anului venituri de 239 milioane de euro, in crestere cu 23,3% fata de perioada similara a anului trecut,in contextul majorarii numarului de clienti cu 34%, la 7,1 milioane.

In ceea ce priveste numarul de clienti , Orange Romania a ajuns la cota 7,1 milioane la sfarsitul lunii martie a acestui an , in crestere cu 34% fata de perioada similara a anului trecut. Potrivit oficialilor companiei, aceasta crestere a numarului de clienti a determinat o majorare cu 23.3% a incasarilor obtinute pana la 31 martie 2006.

Principalul concurent al Orange pe piata autohtona, Vodafone, nu a facut inca publice rezultatele financiare pentru primul trimestru al acestui an.

In acelasi timp, Orange estimeaza ca rata penetrarii acestor servicii va creste pana la sfarsitul anului la 75%.