GfK Romania a inceput sa exploreze aceasta noua piata din 2010 si a derulat deja proiecte de cercetare pentru clienti din mai multe sectoare precum telecom, financiar-bancar si FMCG.

De la inceputul prezentei pe piata din Moldova, GfK Romania a stabilit un parteneriat cu Civis Moldova (http://civis.md/), unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de culegere de date din Moldova. Civis, membru ESOMAR, are 15 ani de experienta de cercetare de piata. Compania ofera servicii complete de PAPI (interviuri pe hartie), CAPI (interviuri pe computer) si CATI (interviuri telefonice), implementand studii reprezentative la nivel national pe esantioane mari, cu un control strict al calitatii culegerii datelor.

"Am decis sa ne extindem activitatea in Moldova mai intai datorita afinitatilor noastre culturale, dar si pentru ca am descoperit oportunitati de afaceri importante. Multe dintre companiile multinationale si-au deschis deja filiale in Moldova si aveau nevoie de un partener de cercetare de incredere care sa le furnizeze date si servicii de consultanta. Dupa 20 de ani de activitate pe piata romaneasca, timp in care am cladit parteneriate cu clientii nostri, cred ca avem experienta necesara sa impartasim si clientilor din Moldova cunostintele si abilitatile noastre”, a declarat Andi Dumitrescu, director general GfK Romania.

In februarie 2013, GfK Romania lanseaza pe piata din Moldova cel de-al doilea val al studiului sindicalizat FMDS (Financial Markets Data System), un punct de referinta pentru sistemul bancar.