Operatorul telecom RCS&RDS pregateste in acest an mai multe emisiuni proprii in incercarea asumata de “a educa si forma” privitorii. Bogdan Chiritoiu, manager de proiecte media, considera ca oamenii au nevoie de modele, repere, exemple de oameni pasionati de ceea ce fac.
“Desi in prezent nu ne intereseaza emisiuni de cooking, show-uri, pentru ca e prea targetat, probabil vom vira dupa jumatatea anului si spre zona asta daca simtim ca piata doreste, dar deocamdata credem ca nu. O nisa foarte importanta in care vom intra anul acesta va fi zona de meserii si ocupatii specifice secolului acesta”, a subliniat el intr-un interviu exclusiv pentru wall-street.ro.

Chiritoiu spune ca traim intr-o degringolada a modului de viata si “intr-o vesnica cautare”.

“O sa intram deci mai puternic in zona de productie proprie, formate pe care le construim deja de multa vreme si ne-am si apucat de lucru. Vom aduce oameni exemplu, modele. Aceste productii proprii vor personaliza si colora cele trei canale documentare, alaturi de productiile importate”, spune el.

Citeste intreg interviul ce include informatii interesante si relavante despre strategia RCS&RDS dar si piata TV per total, in wall-street.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri