Research in Motion (RIM) s-a redenumit BlackBerry si a prezentat noua gama de smartphone-uri BlackBerry 10, la un eveniment organizat miercuri la New York, in incercarea de a recastiga clientii care au plecat catre Apple si Samsung Electronics, transmite Bloomberg.
Directorul general Thorsten Heins a prezentat un model BlackBerry cu ecran tactil numit Z10 si un altul, Q10, ambele cu soft BB10.

Telefonul Z10, cu un pret pornind de la 199 de dolari, va fi disponibil din 31 ianuarie pe piata britanica, din 5 februarie in Canada si din martie in Statele Unite. Q10 va fi lansat in urmatoarele saptamani, conform Mediafax.

Evenimentul are o importanta "de viata si de moarte" pentru Heins si companie, care se confrunta cu scaderea cotei de piata la un sfert din nivelul de acum trei ani.

Compania mizeaza pe BlackBerry 10 pentru inversarea declinului si revenirea la profitabilitate.

Heins si directorul de marketing Frank Boulben au traversat lumea "in lung si in lat" pentru a prezenta operatorilor de comunicatii si clientilor corporatisti functiile BlackBerry 10, cu scopul de a demarca smartphone-ul de iPhone 5 al Apple, sau de telefoanele care functioneaza cu soft-ul Android al Google.

Softul BlackBerry 10 permite utilizatorilor sa isi verifice email-urile, calendarul sau alte optiuni fara sa iasa din aplicatia in functie.

"Orice ai face, poti fi intotdeauna aproape de centrul activitatilor tale", a explicat Heins.

El a petrecut ultimul an reorganizand compania, prin reducerea cu 30% a fortei de munca, in incercarea de a economisi un miliard de dolari, si refacerea echipelor de vanzari si marketing.

In trimestrul precedent, BlackBerry a livrat 6,9 milioane de smartphone-uri, portofoliul fiind format din modele BlackBerry 6 si BlackBerry 7, aflate intr-un proces de imbatranire.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri