„In 2012, am inregistrat o crestere a portofoliului de clienti, un rol important avandu-l programele de discounturi si fidelizare a partenerilor. In plus, fata de 2011, am introdus in portofoliul nostru doua categorii de produse din gama FMCG, respectiv guma de mestecat si tigari, care se pliau pe nevoile clientilor nostri, motiv pentru care am reusit sa depasim cifra de afaceri inregistrata in 2011”, a explicat Ramona Szenasi, manager e-charge din cadrul Mobile Distribution.

Compania colaboreaza cu peste 6.000 de clienti la nivel national, iar pentru 2013 conducerea isi propune majorarea portofoliului de clienti cu 50%.

Reprezentantii Mobile Distribution estimeaza pentru acest an cresterea cu 20% a cifrei de afaceri pe segmentul de reincarcari electronice, prin distribuirea de terminale speciale de incarcare electronica in reteaua proprie de parteneri.

„Piata de distributie de produse prepaid a ramas in linii mari la nivelul anului 2011, inregistrand o scadere pe segmentul de cartele de reincarcare cu 14%, datorata in principal ofertelor si gratuitatilor oferite de cei trei operatori de telefonie mobila”, a mai precizat reprezentantul Mobile Distribution.

Citeste si:

Evolutia pietei locale de profil in 2012 a fost sustinuta in schimb de cresterea cu 35% a vanzarilor si activarii pachetelor cu numar inclus.

In ceea ce priveste valoarea reincarcarilor din 2012 realizate de Mobile Distribution, aceasta s-a mentinut la o medie de 5,25 euro pentru o incarcare, peste 75% dintre incarcarile de cartele valorice realizate anul trecut fiind in valoare de 5 euro.

Mobile Distribution a lansat anul trecut platforma online de incarcari electronice www.incarca.ro, in prezent, valoarea medie a unei incarcari fiind de 5 euro, similara cu valoarea incarcarilor realizate in mediul offline.