UPC Romania, al treilea jucator pe piata locala de televiziune, a avut venituri anul trecut de 450 de milioane de lei (100,9 mil. euro), in crestere cu 3% fata de 2011, conform raportului financiar al Liberty Global, grupul american care detine operatorul.
Intre octombrie si decembrie, compania a ajuns la venituri de 115 milioane de lei (25,4 mil. euro), mai mult cu 4 milioane de lei fata de T4 2011.

„Observam, la nivel de consumatori, cerinte si dorinte din ce in ce mai avansate, pe toate segmentele, axate din ce in ce mai mult pe interactivitate, interconectivitate si personalizare. In anul 2013 continuam si investim in extinderea acoperirii cu servicii de Internet Fiber Power si in lansarea de noi aplicatii interactive de televiziune digital si vom completa oferta cu pachete noi de continut”, declara Severina Pascu, CEO UPC Romania.

Operatorul a incheiat anul trecut cu 1.733.900 de abonamente, in plus cu peste 58.300 abonamente fata de trimestrul anterior. La finalul lui 2011, UPC avea o baza de abonamente de 1,6 milioane.

Pe de alta parte, compania a incheiat anul 2012 cu un numar total de 1.177.600 clienti, in plus cu 35.000 de clienti comparativ cu 2011.

UPC avea la finalul anului trecut: 428.700 de clienti de cablu analogic, 423.600 de abonati de cablu digital, 319.700 de utilizatori de televiziune digitala prin satelit, 333.000 de abonati de internet si 228.900 de clienti de telefonie fixa.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri