Intre octombrie si decembrie, compania a ajuns la venituri de 115 milioane de lei (25,4 mil. euro), mai mult cu 4 milioane de lei fata de T4 2011.

„Observam, la nivel de consumatori, cerinte si dorinte din ce in ce mai avansate, pe toate segmentele, axate din ce in ce mai mult pe interactivitate, interconectivitate si personalizare. In anul 2013 continuam si investim in extinderea acoperirii cu servicii de Internet Fiber Power si in lansarea de noi aplicatii interactive de televiziune digital si vom completa oferta cu pachete noi de continut”, declara Severina Pascu, CEO UPC Romania.

Operatorul a incheiat anul trecut cu 1.733.900 de abonamente, in plus cu peste 58.300 abonamente fata de trimestrul anterior. La finalul lui 2011, UPC avea o baza de abonamente de 1,6 milioane.

Citeste si:

Pe de alta parte, compania a incheiat anul 2012 cu un numar total de 1.177.600 clienti, in plus cu 35.000 de clienti comparativ cu 2011.

UPC avea la finalul anului trecut: 428.700 de clienti de cablu analogic, 423.600 de abonati de cablu digital, 319.700 de utilizatori de televiziune digitala prin satelit, 333.000 de abonati de internet si 228.900 de clienti de telefonie fixa.