Societatea franceza Artprice, liderul mondial in centralizarea datelor existente pe piata obiectelor de arta, a anuntat ca a incheiat o alianta strategica cu Artron, un conglomerat care administreaza statisticile si informatiile despre piata de arta chineza, informeaza AFP, scrie Mediafax.
Informatia a fost facuta publica de Thierry Ehrmann, presedintele-fondator al site-ului artprice.com.

"Aceasta alianta contractuala strategica este fara precedent pe piata de arta", a mai spus acesta.

Acesta a mai spus ca cele doua societati vor colabora, vor face schimb de informatii, iar Artprice va oferi Artron expertixa sa in ceea ce priveste domeniul online, precum si licitatiile online.

Infiintata in 1993, cand a avut loc prima licitatie publica in China, Artron, care are 4.000 de salariati, si-a inceput activitatea cu tiparirea de cataloage in China, dupa care si-a extins serviciile la toata piata de arta - formarea de prezentatori de licitatii, colectionari, transport de opere de arta, baze de date cu artisti, opere, seminarii, targuri de profil etc.

Potrivit datelor furnizate de Artprice la sfarsitul anului trecut, incasarile obtinute la licitatiile cu opere de arta au crescut pe plan mondial cu 21% in ultimul an, atingand un nivel record de 11,5 miliarde de dolari, iar China se afla pe prima pozitie, cu o cota de piata de 41%.

SUA ocupa locul al doilea, cu o cota de piata de 23,57%, urmata de Marea Britanie, care detine 19,36% din piata de arta.

Sursa foto: www.artprice.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri