Discutand cu Bloomberg in Berlin, Wozniak a vorbit si despre faptul ca branduri precum Google, Amazon, Microsoft si BlackBerry pot “lua fata” Apple.

“Obisnuiam sa avem acele reclame cu «eu sunt Mac si eu sunt un PC», si Mac-ul era intotdeauna barbatul cool. Si da, este dureros, dar cam pierdem acest avantaj”, a declarat el.

Pe de alta parte, Apple a ramas o companie foarte buna in ceea ce priveste setarea de standarde pentru un device nou si are inca aura de respect in randul consumatorilor, a declarat Wozniak. Dar in ultima perioada compania se bazeaza mai mult pe inovatiile din trecut decat pe inovatii recente pentru a vinde produsele.

Citeste si:

Woz a spus ca Google si Amazon inca nu au atins “masa critica de clienti loiali” pe care producatorul iPhone-ului se poate baza. Acest lucru ofera inca Apple un avantaj.

Apple nu a venit cu o idee extraordinara din 2010, cand Steve Jobs, fostul CEO si co-fondator, a prezentat prima generatie de iPad. Din 2001 pana in prezent, Jobs a introdus pe piata mai multe servicii considerate inovative si “game changer” – iPod, iPhone si iPad.