Astfel, managementul eMag estima anul trecut ca retailerul va ajunge la afaceri de circa 180 de milioane de euro, iar cel al Flanco miza pe o cota de circa 15% dintr-o piata de 1,15 miliarde de euro, ceea ce ar fi dus la venituri de circa 172 milioane de euro. Pe de alta parte, conducerea NOD isi dorea venituri de 220 de milioane de euro pentru 2012.

“Anul acesta vom investi peste 3 milioane de euro in platformele IT si vom continua sa investim si in logistica eMag”, a mai spus Stanciu.

Iulian Stanciu este directorul general al eMag, cel mai mare retailer online de pe piata locala, dar detine actiuni in cadrul tututor celor patru companii.

Citeste si:

Grupul de retail si distributie condus de Stanciu s-a format in ultimii patru ani in jurul companiei de distributie de IT si electronice Network One Distribution (denumita anterior Asesoft Distribution).

Astfel, in 2009, Asesoft Distribution a cumparat eMag, iar, in 2010, Iulian Stanciu si Sebastian Ghita au cumparat si retailerul Flanco, care la acel moment era in insolventa. Pe de alta parte, ServSkills a inceput ca divizie de service a eMag si a fost desprinsa, ca o companie separata, la mijlocul lui 2011. De asemenea, anul trecut, omul de afaceri Sebastian Ghita, cel alaturi de care Stanciu a fondat grupul Asesoft, si-a vandut actiunile detinute in cadrul eMag, NOD si Flanco.

1.500 de angajati si salarii de 6 milioane de euro

“In momentul acesta avem peste 1.500 de angajati in toate companiile grupului si platim peste anual salarii de peste 6 milioane de euro. Iar marirea echipelor e necesara tocmai pentru ca ne extindem si intram pe piete si categorii noi”, a adaugat Stanciu.

El nu a precizat care este numarul de angajati care va fi recrutat anul acesta si nici pe ce categorii si piete vor intra companiile din grupul pe care il conduce din motive de confidentialitate.