Compania a inregistrat in 2012 venituri de aproximativ 1.520.000 de euro, din care 44% provin din servicii de consultanta si implementare de solutii software de business (Customer Relationship Management, Business Intelligence) si integrarea lor cu sisteme ERP complexe, 21% din comercializarea de solutii web si mobile si 35% din proiecte high-end outsourcing. Portofoliul companiei insumeaza aproape 90 de clienti printre care se numara companii precum: Ambient, Aon, Allianz, ING, BCR Leasing, Optiplaza si Mol Romania.

“Ne bucura sa avem un ritm accelerat de crestere (medie anuala de peste 75% timp de patru ani consecutiv), ceea ce ne confirma faptul ca strategia noastra de dezvoltare se incadreaza in tendintele pietei de aplicatii software, de extindere a proceselor catre medii noi–online si mobile – si de integrarea acestora in ecosistemul propriu al infrastructurii clientilor, fie ca aceasta este gazduita in mediu propriu sau in Cloud (public, privat sau hibrid)”, afirma Adrian Blidarus, managing partner, Softelligence.

Managementul companiei isi propune in 2013 o majorare a veniturilor cu 30% si o extindere a portofoliului de clienti in industriille strategice pentru Softelligence. “Dorim sa mentinem acelasi ritm de crestere, astfel incat la finele anului 2013 sa depasim un nou prag, de 2 milioane de euro, si sa ne mentinem pozitia de lider in topul partenerilor Microsoft pe segmentele CRM si cloud”, spuneAdrianBlidarus.