In afara de dezavantajul limitelor impuse de spatiul in care pot fi afisate informatiile, ceasurile sunt deseori cumparate ca bijuterii, iar oamenilor le place sa le schimbe, a aratat Hayek.
Apple are o echipa de 100 de designeri care lucreaza la un aparat de forma unui ceas de mana, care ar putea avea unele din functiile actuale ale iPhone si iPad, au declarat luna trecuta persoane din companie.
Swatch, detinatoarea brandurilor Tissot si Omega, a analizat multi ani posibilitatea de a produce ceasuri cu functii interactive si a incercat sa vanda un model de ceas de tipul unui telefon mobil, la inceputul deceniului trecut.
In 2004, compania a format o alianta cu Microsoft pentru ceasurile Swatch Paparazzi, care permiteau detinatorilor sa primeasca informatii personalizate, precum stiri, rezultate sportive, date meteo, horoscop si cotatii bursiere.
Swatch a colaborat cu Apple timp de multi ani in privinta materialelor pentru produse si tehnologie care sa genereze energie din miscare, a spus Hayek.
Brandurile Swatch si Tissot vor continua sa dezvolte ceasuri cu functii interactive, precum tehnologia Bluetooth, a precizat seful companiei elvetiene.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: