“In 2012, cea mai mare tranzactie procesata de PayU Romania a fost de 8.400 euro pentru un pachet turistic, iar in 2011, valoarea a fost de peste 9.000 euro, tot pentru un pachet turistic. Situatia s-a schimbat insa in 2013, cand am inregistrat tranzactii de peste 30.000 euro fiecare, efectuate de persoane fizice pentru plata unor taxe pentru servicii de educatie”, a declarat Daniel Nicolescu, country manager interimar al PayU Romania si head of business development in cadrul PayU Group.

Comerțul electronic cu plata online prin Romcard a avut o valoare anul trecut de circa 220 de milioane de euro, in crestere cu 38% fata de 2011. De asemenea, au fost inregistrate 4,1 milioane de tranzacții, mai mult cu 51% comparativ cu anul anterior.

“Conform tendintelor pe care le vedem si in piata si in sistemul PayU, ne asteptam ca piata tranzactiilor online sa isi pastreze un ritm de crestere de cel putin 30%. Conform estimarilor noastre, volumul platilor online va ajunge in 2013 la aproximativ 290 milioane euro. Desi nu se stie exact care este ponderea platii online in totalul pietei de comert electronic, estimarile noastre vizeaza un procent situat intre 20% si 25%. Ceea ce ar plasa intreaga piata la o valoare de aproximativ 1,2-1,45 miliarde euro”, a adaugat Nicolescu.

Seful PayU Romania va oferi mai multe detalii despre tendintele de pe piata locala de comert electronic, dar si ce se intampla la nivel regional in cadrul ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.

Citeste si:

Evenimentul va avea loc la Timisoara si este organizat de catre cotidianul online de business wall-street.ro si 2Parale, cea mai mare retea de afiliere din Romania.

Printre cei care vor participa la cea de-a treia editie a ecomTIM se numara:
Laurent Crouet (COO pe Europa al PrestaShop), Lisa Myers (CEO, Verve Search), Elisabeta Moraru (Industry Manager Google Romania), Roberto Gil Del Sol (Founder & CEO reallylatebooking.com), Catalin Cretu (Director general pentru Romania al Visa Europe), Daniel Nicolescu (Head of Business Development PayU Goup), Dan Boabes (fondator si CEO SimPlus), Marius Ghenea (Fondator si presedinte FIT Distribution), Claudiu Murariu (Cofondator Padicode), Cristian Ignat (PPC Marketing Manager 2Parale), Dorin Boerescu (CEO 2Parale), Vlad Stanila (Portfolio Manager 2Parale), Alin Gherman (Director comercial DPD Romania), Daniel Enescu (Fondator al Daedalus Group), Cristian Manafu (Social Media Trainer & Consultant), Cristian Herghelegiu (CEO Elefant.ro), Laura Teposu (Director de dezvoltare Libris.ro), Mirela Bucovicean (fondatoarea Molecule-F.com), Zoli Herczeg (Business Development Manager – Applications, Microsoft Romania), Remus Visan (Deputy Managing Director Paravion Tour), Andrei Georgescu (Fondator si managing director al White Image - Loyalty Solutions), Alexandru Lapusan (CEO si cofondator al Zitec), Alexandru Iosef (Marketing Manager & Managing partner Imedia Plus Group), Andrei Stefan (Product Manager pe segmentul Online in cadrul Vodafone Romania), Olaf Lausen (General Manager Business Development Romtelecom), Claudia Docuz (Business Development Manager Appscend.com), Cosmin Negrescu (director general SEO Monitor), Doru Panaitescu (digital advertising trainer), Alen Todorov (VP of Marketing and Product Pleisty).

In cadrul primei zile a ecomTIM 2013 se va discuta despre tendintele pietei locale de comert electronic, mobile commerce, despre ecosistemul de care are nevoie un magazin online pentru a deveni un brand de incredere, dar si despre afacerile online romanesti de succes.

Cea de-a a doua zi a evenimentului, dedicata workshop-urilor, va pune in discutie teme precum promovarea site-urilor in social media, usability, afiliere sau analytics.

Biletele pentru prima zi din cadrul ecomTIM se pot achizitiona la pretul de 69 de euro, iar cele care vor garanta accesul la workshop-uri se gasesc la preturile de 39 de euro sau 59 de euro, in functie de durata si complexitate.

Sursa foto: PayU Romania