Se apropie cu pasi repezi primul eveniment de decernare de premii in industria de comert electronic, organizat de singura publicatie de profil – Link2eCommerce. De luni, 22 mai, au inceput inscrierile pentru categoriile de premii: “Cel mai bun site de comert electronic”, “Cel mai bun furnizor de solutii e-commerce” si “Ziaristul anului in comertul electronic”.

Gala Premiilor E-Commerce rasplateste pe toti cei care au inregistrat performante in comertul electronic pe parcursul anului 2005. Premiile vor fi acordate atat in functie de date statistice oferite de autoritatile din domeniu, cat si de votul juriului pentru categoriile de premii la care exista mai multe criterii de departajare. De asemenea, Link2eCommerce va acorda propriile premii care vizeaza contributia la dezvoltarea si promovarea industriei online si a pietei cardurilor.

Site-urile de comert electronic care accepta plata online cu cardul in sistemul 3D Secure, furnizorii de solutii e-commerce si ziaristii se pot inscrie in concurs printr-un simplu e-mail la office@link2ec.ro. Castigatorii vor fi desemnati de catre un juriu format din specialisti ai industriei, a carui identitate va fi dezvaluita la finalul Galei pentru a nu exista riscul influentarii juratilor. Tot atunci, vor fi prezentate si criteriile de departajare de care s-a tinut cont in alegerea castigatorilor.

Citeste si:

Pentru o apreciere finala cat mai buna, organizatorii Galei au nevoie de sprijinul vostru. Utilizatorii finali sunt rugati sa impartaseasca experientele avute cu magazinele virtuale nominalizate sau cu furnizorii de solutii e-commerce. Detalii despre cum puteti oferi feedback, cum va puteti inscrie in concurs sau cine sunt cei inscrisi pana acum, gasiti pe site-ul publicatiei Link2eCommerce – www.link2ec.ro.

Gala Premiilor E-Commerce isi propune un maxim de transparenta, motiv pentru care nu se va desfasura in spatele usilor inchise. Aceasta va fi transmisa live pe Internet cu sprijinul partenerilor evenimentului. In acelasi timp, nu exista taxe pentru inscrierea in concurs a magazinelor virtuale sau a furnizorilor de servicii de comert electronic, organizatorii considerand ca toti trebuie sa aiba sanse egale.

E timpul sa dam Cezarului ce-i al Cezarului!