Magazinul a fost extins si modernizat, avand acum o zona interactiva de prezentare mai mare, in care posterele au fost inlocuite cu afise digitale, iar zona de afisare a telefoanelor de ultima generatie include ecrane digitale pe care ruleaza filme de prezentare ale smartphone-urilor. La intrare clientii vor fi intampinati de doua puncte de atractie denumite “vezi” si “auzi” unde vor fi expuse produse compatibile cu aceste denumiri, precum terminale cu camere foto performante, aparate foto, casti, difuzoare sau alte accesorii pentru muzica. Smartphone-urile si tabletele sunt prezentate in doua zone dedicate si permit testarea serviciilor de date mobile, fiind conectate permanent la internet.

In plus, intre 29 martie – 30 aprilie, Orange anunta o oferta exclusiva, pentru clientii care activeaza abonamente de voce sau date pentru 24 de luni sau isi prelungesc abonamentul existent la Orange shop din Baneasa si care vor putea sa isi achizitioneze un smartpone cu o reducere de 20 de euro.

Orange Romania a dezvoltat o retea de magazine ce cuprinde in prezent 94 magazine proprii, 219 in regim de franciza si numeroase alte puncte de vanzare in toata tara.

Principalii concurenti ai Orange este Vodafone, Cosmote, precum si Romtelecom, RCS&RDS si UPC.