Potrivit datelor companiei, din numarul total de clienti , aproximativ 228.682 (83%) sunt utilizatori de cartela, majoritatea provenind in urma succesului inregistrat in urma campaniei revolutionare cu 2000 de minute lunare in retea pentru numai 3 euro pe luna.

In acelasi timp, Cosmote Romania a inregistrat in primul trimestru venituri din servicii de 6,1 milioane euro, iar valoarea EBITDA (profit operational inainte de impozitare, dobanzi, depreciere si amortizare) este de -12,3 milioane euro.

Compania a inregistrat o pierdere neta de 19,1 milioane de euro, care reflecta initiativele de dezvoltare mai sus mentionate, cerintele financiare aferente lansarii comerciale si primele luni de operare.

In mod concret, operatorul a fortat extinderea in segmentul retailului. Astfel, prin dezvoltarea retelei de magazine proprii, dar mai ales in urma unor achizitii strategice, Cosmote incearca sa aduca schimbari in retailul din domeniul telefoniei mobile in Romania.
 
Prin parteneriatul cu Internity si alte colaborari cu dealeri independenti, Cosmote si-a extins reteaua de distributie ajungand in prezent la peste 400 magazine in toata tara, fata de 260 de magazine in decembrie 2005.

In urma achizitionarii lantului de distributie Germanos, cel mai mare retailer telecom din Europa Centrala si de Est, care are in portofoliu si in Romania un lant de 104 magazine, compania va beneficia de un avantaj competitiv semnificativ in efortul de a atrage noi clienti si a-si implementa strategia comerciala.

De asemenea, Cosmote se concentreaza in continuare pe investitiile in dezvoltarea, modernizarea si optimizarea retelei, cu scopul de a-si extinde acoperirea nationala.

Prin preluarea Germanos, Cosmote isi va consolida pozitia de lider pe piata telefoniei mobile din Grecia si, in plus, va putea atrage mai usor clienti in tari precum Romania si Bulgaria.

Anul trecut, Cosmote a cheltuit aproximativ 610 milioane euro pentru achizitii in domeniul telefoniei mobile din Bulgaria, Macedonia si Romania, mizand pe cresterea cererii de servicii de telefonie mobila in Europa de Sud-Est.

Cosmote Romania a contractat recent un imprumut de 30 milioane de euro de la grupul elen Cosmote, ca parte a unui program de finantare a filialei din Romania.

In Romania, divizia Cosmote Romania si-a lansat activitatile in luna decembrie 2005, in primele trei saptamani de la lansarea sa pe piata castigand 30.000 de noi clienti. Cu toate acestea Cosmote Romania va trebui sa concureze cu diviziile Vodafone Ro (Vodafone Group Plc) si Orange Romania (France Telecom SA), care are fiecare peste cinci milioane utilizatori.

Vodafone Romania, divizie a grupului britanic Vodafone, avea mai mult de 6,1 milioane de clienti la finele anului 2005, in timp ce Orange si-a majorat numarul de clienti cu 34%, pana la 7,1 milioane.