Compania nu a prezentat inca datele financiare pentru anul trecut, insa conducerea Flanco miza pe o cota de circa 15% dintr-o piata de 1,15 miliarde de euro, ceea ce ar fi dus la venituri de circa 172 milioane de euro. Daca retailerul a ajuns la aceasta cifra de afaceri, compania este foarte aproape de Altex si Domo sau chiar in fata Domo. In 2011, Altex a avut o cifra de afaceri de 208,3 de milioane de euro, iar Domo de 165,4 milioane.

De altfel, compania, care are o retea de 79 de magazine si peste 800 de angajati, a lansat de curand un nou spot TV, realizat de 23 Communication Ideas, agentia condusa de Bogdan Naumovici care face parte din Leo Burnett Romania, al doilea grup de comunicare de pe piata locala.

In realizarea spotului, agentia a plecat de la trasaturile retailerului, dar si de la necesitatea de a comunica mai bine caracteristicile tehnologiilor incorporate in electronice si electrocasnice, pentru a stimula ritmul de innoire al aparaturii in locuintele din Romania. Personajele spotului Flanco sunt cuplul care isi doreste un camin confortabil si potrivit cu stilul de viata, consultantul care stie sa ii ofere informatiile de care are nevoie si prietenii alaturi de care se bucura de produse.