Flanco, unul dintre cei mai importanti retaileri electro-IT din Romania, a inregistrat in 2012 o crestere de 25% a afacerilor, pana la 137 milioane euro. In acelasi timp, cota de piata a companiei a urcat pana la 13% de la 11% in 2011.
Potrivit oficialilor Flanco, firma a urcat o pozitie in topul celor mai importanti retaileri offline de IT, pozitionandu-se in prezent pe locul al doilea. Compania are o retea de 78 de magazine cu o suprafata totala de circa 44.500 mp.

Principalii competitori ai Flanco sunt Altex si Domo.

Domo nu si-a facut publica cifra de afaceri din 2012. Oficialii companiei au mentionat doar ca valoarea nu a crescut fata de 2011, cand afacerile s-au ridicat la 165 mil. euro. Anul trecut, Domo si-a redus reteaua de magazine cu 27 de unitati, pana la 105.

Altex ramane pe prima pozitie in retailul offline de produse electro-IT cu afaceri de aproape 200 mil. euro in 2011.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri