Potrivit oficialilor Flanco, firma a urcat o pozitie in topul celor mai importanti retaileri offline de IT, pozitionandu-se in prezent pe locul al doilea. Compania are o retea de 78 de magazine cu o suprafata totala de circa 44.500 mp.

Principalii competitori ai Flanco sunt Altex si Domo.

Domo nu si-a facut publica cifra de afaceri din 2012. Oficialii companiei au mentionat doar ca valoarea nu a crescut fata de 2011, cand afacerile s-au ridicat la 165 mil. euro. Anul trecut, Domo si-a redus reteaua de magazine cu 27 de unitati, pana la 105.

Dragos Dinu, CEO Domo: Vreau sa trecem pe profit in 2013. Mi-as dori sa fie Black Friday in fiecare zi

Dragos Dinu, CEO Domo: Vreau sa trecem pe profit in 2013. Mi-as...

Altex ramane pe prima pozitie in retailul offline de produse electro-IT cu afaceri de aproape 200 mil. euro in 2011.