La nivel global Dai-Tech a comercializat peste 500.000 de unitati pe durata anului 2012.

nJoy si RPC sunt branduri romanesti a caror licenta este detinuta in exclusivitate de catre Dai-Tech S.R.L. si asupra carora compania a inceput sa isi concentreze eforturile incepand cu iunie 2010. Compania este formata dintr-un grup de oameni tineri, cu o varsta medie de 29 de ani, ce au in comun pasiunea pentru tehnologie si dorinta de a reusii, de arata lumii cine sunt si ce pot realiza impreuna. Ei s-au strans in jurul companiei pentru a realiza lucrurile intr-un mod diferit si pentru a aduce un plus de valoare fiecarui produs pe care il realizeaza. In acest scurt timp de la lansare au reusit sa se impuna pe pietele din Romania, Ungaria, Bulgaria, Macedonia si sunt in extindere pe pietele din Ucraina, Serbia, Bosnia si Hertegovina, Muntenegru, Slovenia, Croatia, tintind totodata si o expansiune in America Latina pana la finalul acestui an. De la infintare compania a realizat peste 20 de categorii de produse (incepand de la periferice si pana la componente hardware), insumand peste 100 de modele si a vandut in jur de 1 milion de unitati.

“Solutiile RPC au dovedit a fi un aliat puternic pe piata B2B tuturor partenerilor care le folosesc oferind un real avantaj in fata concurentei. Pe partea cealalta, nJoy a crescut mult in ochii consumatorilor prin largirea asortimentului si mai ales prin atentia la detalii. Suntem increzatori in munca noastra si in capacitatea de a livra pe piata produse atractive ce dau dovada de un inalt standard de calitate, lucru care se reflecta si in vanzarile noastre totale”, spune Adorian Demeter, general manager Dai-Tech

In 2013 targetul companiei este de a atinge o cifra de afaceri in valoare de 4,4 mil. dolari si de a se lansa pe pietele din America Latina.