Compania ofera in pachete Internet Fiber Power 150 Mbps, abonament de telefonie cu sute de minute incluse si grila TV customizabila. Toti clientii noi vor beneficia de o perioada de promotie de 4 luni, in care pachetul contine beneficii suplimentare pentru toate serviciile incluse in acesta (TV, Internet, telefonie).

Pachetele de 2 servicii includ abonamente de televiziune si Internet similare celor din pachetele de 3 servicii si au preturi de 60, respectiv 94 lei.

Citeste si:

“Tehnologiile digitale evolueaza rapid si fac parte din ce in ce mai mult din viata de zi cu zi. Ne influenteaza si ne ajuta sa ne dezvoltam in permanenta. De aceea, noua noastra oferta este, de fapt, o invitatie – speram ca noile pachete sa ii inspire pe oameni sa utilizeze la maximum serviciile digitale in cautarea de continut relevant prin care ei pot descoperi lucruri noi, pe care sa le foloseasca ulterior in viata de zi cu zi. Experienta in universul digital devine astfel un bun prilej de invatare si dezvoltare”, considera Severina Pascu, CEO UPC Romania.

Grila TV UPC se extinde si include 4 noi canale – 2 canale documentare in format HD – Travel Channel HD, lansat in premiera pe piata din Romania si Viasat Nature / History HD – precum si doua canale in format standard digital: unul pentru copii – Baby TV – si unul generalist – Transilvania L!ve. UPC Romania este, in continuare, lider pe segmentul televiziune, oferind cea mai extinsa grila de canale HD prin cablu (21) si cea mai extinsa grila de canale documentare (22), precum si pe segmentul de Internet, oferind cea mai mare viteza de conectare la Internet prin cablu, de pana la 150 Mbps.

Principalii concurenti ai UPC sunt Romtelecom, RCS&RDS, precum si Orange, Vodafone si Cosmote Romania.