"Presiunea comerciala creste", iar reglementarea la nivelul industriei "este ostila investitiilor de ani buni", a scris Schulte-Bockum.
De asemenea, Vodafone va reduce salariile entry-level si va infiinta un centru de servicii pentru clienti, a adaugat seful Vodafone Germania.
Vodafone Romania este al doilea operator local de telefonie mobila, cu 8,122 milioane de clienti la finele anului 2012.
De altfel, Vodafone a extins recent activitatea centrului tehnic de la Bucuresti, acesta monitorizand, de la 1 aprilie, incidentele de retea pentru serviciile de voce si date furnizate de retelele grupului britanic din sapte tari din Europa, inclusiv Romania.
Centrul, denumit Danubius Network Operations Center, si-a inceput activitatea in iulie 2011, cand a inceput monitorizarea operatiunilor retelelor Vodafone din Italia si Romania, urmate de subsidiarele din Grecia si Germania.
De la 1 aprilie, activitatea Danubius, unde lucreaza peste 250 de ingineri, include si retele Vodafone din Olanda, Cehia si Albania.
Astfel, din centrul de operatiuni de retea (NOC) al Vodafone din Bucuresti (din zonele Pipera si Avrig) sunt monitorizate serviciile operatorului oferite catre 90 de milioane de clienti.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: