„Desi 2012 a fost un an greu, divizia business a Romtelecom a crescut pe anumite segmente cheie si, per ansamblu, si-a pastrat pozitia dominanta in piata”, a spus Mihai Tudor, director executiv comercial, segment business, Romtelecom.

Cel mai de succes pachet al companiei a fost IT manager, din care Romtelecom a vandut peste 7.000 de pachete la nivelul anului trecut. Pe segmentul de servicii administrate, compania are peste 22.000 de statii de lucru la nivelul intregii tari.

„In curand vom anunta un nou serviciu business, virtual desktop infrastructure, care va face legatura intre desktop-uri si orice alte device-uri mobile. Este un serviciu ce are la baza cloud computing-ul. De asemenea, in 2013 sinergiile intre Romtelecom si Cosmote vor creste”, mai spune managerul Romtelecom.

Citeste si:

Totodata, compania a lansat recent serviciul Direct business SMS care permite realizarea de campanii de marketing personalizate pentru clientii oricarei afaceri.

„Mediul de business din Romania trebuie sprijinit cu cat mai multe oferte personalizate. Nivelul de provocare este foarte ridicat si companiile pun accent pe eficientizarea proceselor”, incheie Tudor.

Afirmatiile au fost facute cu ocazia prezentarii celui mai nou proiect, o platforma dedicata clientilor business ce nu au inca prezenta online.

Principalii concurenti ai Romtelecom sunt RCS&RDS, UPC, precum si Orange si Vodafone.

Ai un business si nu esti online? Romtelecom lanseaza o platforma ce permite construirea de site-uri, gratuit

Ai un business si nu esti online? Romtelecom lanseaza o platforma...