Anul trecut, compania si-a dublat businessul anul trecut la 5,48 mil euro, fata de 2,71 milioane de euro in 2011.

Smart ID a fost infiintata la sfarsitul lui 2010 de catre Daniel Boangiu si Romeo Iacob, doi specialisti in solutii de mobilitate pentru companii. In prezent, compania are peste 40 de angajati si cinci birouri, in Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Alba Iulia si Baia Mare.

Furnizorul software a recrutat anul trecut 12 persoane, iar in urmatoarea perioada vrea sa angajeze oameni specializati in vanzari si consultanta de aplicatii de mobilitate.

Clientii isi automatizeaza procesele care au in centru clientii

“Intr-un mediu economic din ce in ce mai dificil, clientii isi concentreaza investitiile si isi automatizeaza procesele care au in centru clientii. Comparativ cu anii anteriori, companiile investesc mult mai mult atat pentru automatizarea operatiunilor cat si pentru a obtine potentialul maxim la nivelul integrarii tuturor proceselor mobile. Din 2012, implementarile sunt tot mai complexe si vizeaza atat zona de front office (echipe mobile de vanzari, distributie, service) cat si zonele de back-office (linii complete de automatizare cu conveioare, sortare)”, declara Romeo Iacob (foto sus), managing director al Smart ID Romania.

Compania are clienti din industrii precum productie, transporturi si logistica, retail si distributie, servicii si utilitati pentru care ofera servicii de consultanta de business pentru automatizarea proceselor, dar si aplicatii mobile specializate. Domeniile care au contribuit in 2012 cel mai mult la cifra de afaceri a companiei au fost productia (30%), transporturi si logistica (25%) retail si distributie (18%) servicii cu 17% si respectiv utilitati cu 10%.

Luam in considerare posibile investitii pe piete externe

De asemenea, anul trecut Smart ID a castigat 200 de clienti si a lansat cinci aplicatii de mobilitate: SmartID.WMS (solutie pentru managementul depozitelor), SmartID.Traceability (o solutie pentru productie), SmartID.Assets (managementul inventarierii si a obiectelor de inventor), SmartID.FFA (automatizarea fortei din teren), SmartID.SFA (automatizarea fortei de vanzari) si SmartID.CashCollection (gestionare flux de livrare facturi - colectare bani).

Citeste si:

“In 2013 vom continua sa punem accent pe dezvoltarea si consolidarea operatiunilor in conditiile in care luam in considerare posibile investitii pe piete externe. Ne asteptam sa crestem in conditiile in care cererea pentru aplicatii de mobilitate se mentine la un nivel ridicat si in acest an si suntem optimisti in ceea ce priveste piata de mobilitate din Romania. Per total in 2013, in conditiile in care este un an de crestere prudenta si de consolidare a operatiunilor prin investitii in portofoliul de clienti si in tehnologii noi, estimam o crestere de min 20% a cifrei de afaceri la finalul anului” declara Daniel Boangiu (foto stanga), managing partner al Smart ID Romania.

Intrebati de wall-street.ro in ce constau investitiile pe pietele externe, oficialii companiei nu au oferit detalii.

Smart ID ofera echipamente si accesorii hardware in domeniul auto ID, aplicatii software pentru trasabilitate produse, automatizarea proceselor de vanzari, service, managementul depozitelor, optimizarea si planificarea resurselor, optimizarea si planificarea rutelor, inventariere, etichetare produse, controlul accesului etc.

Compania are clienti in special din productie, logistica, curierat, retail, utilitati, sanatate si administratie publica.