Cel mai mare producator de software din lume, Microsoft, companie care a achizitionat in ultimii ani 22 de companii in valoare de peste 750 de milioane de dolari, este intersata si de alte preluari si investitii pe termen lung, a declarat ieri Steve Ballmer, directorul executiv al companiei.

"Este de asteptat sa continuam procesul de extindere prin achizitii strategice, insa ne vom concentra pe companiile mici si mijlocii," a declarat Ballmer intr-o conferinta organizata in Seul. "Ritmul nostru de achizitii este in plina crestere, " adauga acesta.

Ballmer a anuntat in acelsi timp un plan de investitii de 60 milioane de dolari pentru urmatorii trei in in Coreea de Sud, insa a refuzat sa comenteze pe marginea bugetului total de investitii ori sa nominalizeze eventuale tinte de preluare.

Este evident ca in ultimul timp cel mai mare producator de software din lume se concentreaza pe investitii masive care urmaresc marirea cotei de piata intr-o lupta tot mai acerba care s-a extins si in segmentul online.

Divizia de Internet a devenit o prioritate pentru Microsoft, mai ales in ceea ce priveste serviciile de software.

Cel mai mare producator de software din lume, Microsoft, si-a fixat recent drept obiectiv urmatorii cinci ani pentru a castiga o felie cat mai importanta din segmentul publicitatii online dominat de Google si Yahoo, a declarat Steve Ballmer, director executiv in cadrul Microsoft.

Citeste si:

Prezent in cadrul unui business lunch in Silicon Valley, Ballmer a apreciat ca perseverenta si abilitatea Microsoft de a crea noi tehnologii vor ajuta compania sa prinda din urma principalii jucatori din piata.

"Nu cred ca veti vedea transformari peste noapte. Este necesar sa avem o strategie pe termen lung, iar cinci ani reprezinta un obiectiv rational," afirma Ballmer.

Potrivit unui studiu intocmit de Forrester Research incasarile din publicitatea online va creste in 2009 pana la nivelul de 26 miliarde de dolari, fata de 15 miliarde cat se inregistreaza acum.

De curand, Microsoft, al treilea jucator pe piata, a anuntat lansarea AdAcenter, un sistem asemanator cu care compania specializata in special in producerea de software spera sa ajunga din urma pe Yahoo dar mai ales pe Google, care detine o cota de piata dubla comparativa cu urmatorul clasat.

In acest context Microsoft are mult de recuperat pana sã ajunga din urma Yahoo si Google, acestia din urma raportand o crestere de 80% anul in sectorul publicitariiii online.