Grupul sud-coreean Samsung a inregistrat o crestere de 56% a livrarilor de smartphone-uri in primul trimestru al acestui an, de noua ori mai rapida comparativ cu avansul de 6,6% al vanzarilor de iPhone-uri ale rivalului Apple, arata un studiu al firmei Strategy Analytics, citat de Bloomberg.
Samsung a controlat in primul trimestru 33,1% din piata smartphone globala, iar Apple 17,9%. Livrarile Samsung s-au situat la 69,4 milioane de unitati in primele trei luni, iar cele ale Apple la 37,4 milioane de unitati. Pe trei s-a situat LG, cu o cota de piata de 4,9%.

Cresterea de numai 6,6% pentru iPhone este cea mai lenta de la lansarea seriei de catre Apple.

Piata mondiala smartphone a crescut cu 36%, la 209,5 milioane de unitati, si a depasit-o pentru prima data pe cea a telefoanelor mobile traditionale, folosite doar pentru servicii de voce si text, potrivit Strategy Analytics. Evolutia a fost sustinuta de adoptarea serviciilor telecom de generatia a treia in China si de generatia a patra in Statele Unite, scrie Mediafax.

"Samsung a livrat de aproape doua ori mai multe smartphone-uri si a crescut de noua ori mai repede decat Apple in primul trimestru. Samsung va continua, probabil, sa inregistreze volume solide in al doilea trimestru la nivel global", a declarat Neil Mawston, analist la Strategy Analytics.

Livrarile totale de telefoane mobile au avansat cu 4%, la 418,6 milione de unitati in primul trimestru, potrivit firmei de cercetare IDC.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri