KPP va obtine astfel, pentru 650 de milioane de dolari, activitatile de "imagistica personala" destinate publicului larg, care permit crearea de produse fotografice personalizate (realizarea de fotografii, tiparirea de albume fotografice, de felicitari, de calendare etc.), ca si dispozitivele de scanare si de capturare a imaginilor, destinate companiilor. Kodak a anuntat punerea in vanzare a acestor activitati in vara anului 2012.

In cadrul acestui acord, KPP renunta sa isi mai revendice drepturile creantiere si sa solicite 2,8 miliarde de dolari de la Kodak si filialele sale.

"Printr-o singura tranzactie, Kodak isi va concretiza intentia anuntata anterior de a ceda activitatile sale de imagistica personala si cele pentru documente pentru companii si isi va achita astfel cea mai mare datorie", a declarat CEO-ul grupului, Antonio Perez.

In plus, operatiunea "furnizeaza lichiditatile de care avem inca nevoie pentru a iesi din procedura falimentului", a adaugat el.

Citeste si:

Kodak si-a declarat falimentul la inceputul anului 2012, la 131 de ani de la infiintare, dupa ce a inregistrat o serie de intarzieri in domeniul digital fata de concurentii sai. Grupul risca propria supravietuire, printr-o restructurare masiva, ce include cedarea sau abandonarea unei serii intregi de activitati, in vederea iesirii din faliment, in acest an

Kodak explica revenirea pe "plus" in bilantul sau de cheltuieli si venituri prin imbunatatirea rezultatelor unor activitati pe care intentioneaza sa le pastreze, in urma eforturilor depuse pentru a-si reduce costurile, dar si prin faptul ca a beneficiat de un profit exceptional (535 milioane de dolari), rezultat din vanzarea unui important portofoliu de brevete asociate imaginilor digitale.
Cifra de afaceri pentru activitatile pastrate de Kodak a scazut cu 9%, ajungand la 849 milioane de dolari.