Cele mai cautate game de produse au fost televizoarele, alaturi de masinile de spalat, electrocasnicele mici, tabletele si telefoanele mobile, cadourile de Paste fiind de la an la an mult mai variate

“Vanzarile din luna aprilie, sustinute de campania de Paste, demonstreaza faptul ca am realizat un mix bun de produse noi si promotii, care au atras consumatorii si vor contribui la atingerea obiectivelor pentru 2013” a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.

Pentru 2013 Flanco si-a propus o crestere de 15% comparativ cu 2012, cand a inregistrat vanzari de 137 milioane de euro si a urcat pe locul 2 in topul celor mai mari retaileri din Romania.

Citeste si:

“Inclusiv cifrele preliminare pentru luna in curs sunt imbucuratoare si se datoreaza atat sezonalitatii pe segmentul de cooling dar si schimbarilor de produse din portofoliu, realizate chiar in preajma sarbatorilor, cand Flanco a introdus nu mai putin de 8 game si produse premium recent lansate pe piata internationala”, a adaugat Violeta Luca.

Flanco este unul dintre cei mai importanti retaileri de electroIT din Romania. Compania este detinuta de catre omul de afaceri Iulian Stanciu si numara in prezent 78 de magazine la nivelul intregii tari.