“In 2012 Logicom IT si-a consolidat pozitia pe piata de distributie de Cisco si am adaugat branduri noi in portofoliu, precum Microsoft, atat partea de OEM si Retail, cat si licentierea de volum, APC si Jabra. In plus, am capatat vizibilitate in zona de componente de calculator oferind branduri ca Intel, Kingston si MSI. Focusul mai mare pe vanzari si cresterea resurselor pana la dublarea fortei de vanzari au condus la o crestere cu 18% a numarului de clienti fata de 2011”, a declarat Ciprian Pirv (foto), director general Logicom IT Distributie.

Reprezentantul companiei a precizat ca trendul ascendent se confirma si in acest prim semestru din 2013 in care distribuitorul a inregistrat deja o crestere cu peste 20% a numarului de clienti fata de primul semestru al 2012.

“Cresterea cifrei de afaceri este, de asemenea, evidenta in primul semestru al lui 2013 si suntem foarte optimisti ca vom reusi sa sustinem aceasta tendinta pana la finalul acestui an”, a mai spus Pirv.

Logicom IT Distributie este un membru al grupului de companii Logicom Public, listat pe piata principala a Bursei de Valori din Cipru.

Citeste si:

Pentru grupul international Logicom, rezultatele auditate pentru 2012 indica un bilant foarte solid si lichid, avand active totale in valoare de 210 milioane euro, lichiditatile disponibile fiind situate la 32 milioane euro, iar capitaluri proprii la 55 millioane euro. Cifra de afaceri la finele lui 2012 s-a situat la un nivel similar celui inregistrat in 2011, respectiv 459 milioane euro, in timp ce profitul din operatiuni a indicat o crestere de 32% comparativ cu 2011, de pana la €9.575K. Profitul dupa taxe, inainte de cheltuielile extraordinare, a crescut pana la 42% comparativ cu 2011 si s-au inregistrat 4.96 milioane euro, iar dupa cheltuielile extraordinare a scazut cu 12% la valoarea de 2.96 milioane euro.

In 2012, Logicom Grecia, subsidiara a Grupului Logicom, cu o cifra de afaceri anuala de 80 de milioane de euro, a preintampinat evolutia descendenta, generalizata, din tara, prin masuri proactive de eficientizare a operatiunii, ce au condus la obtinerea unui profit record la finalul lui 2012. Drept urmare, Logicom Grecia este in momentul de fata, cel de-al doilea distribuitor de tehnologie din Grecia, din punct de vedere al profitabilitatii si al cifrei de afaceri.

Strategia Logicom IT, in linie cu cea a grupului, este concentrata pe cresterea portofoliului companiei cu branduri noi cu valoare adaugata mare si oferte competitive in zona de data center si cloud. Pentru sustinerea acestor initiative, Logicom IT investeste in zona resurselor de vanzare prefesioniste si in dezvoltarea distributiei regionale, pozitionandu-se in continuare ca trusted adviser pentru clientii sai si partener strategic si sustinator al cresterii companiilor partenere.