Gratie noului design si al functiilor pe care le detine, oficialii companiei se asteapta ca noul terminal sa fie un adevarat succes pentru Huawei, estimand ca vor comercializa peste 10 milioane de unitati.

Noul flagship al Huawei va avea un pret fara conectare de circa 350 de euro, mult sub pretul rivalilor iPhone 5, Galaxy S4 sau HTC One, care depasesc 500 de euro.

Potrivit informatiilor companiei, pentru realizarea Ascend P6 au fost mobilizati pentru 1.000 de specialisti si ingineri R&D.

Pentru promovarea noului smartphone, Huawei si-a bugetat nu mai putin de 30 de milioane de dolari pentru regiunea Europei si alte 11 milioane de dolari pentru China.

Citeste si:

Ascend P6 are un corp metalic cu o grosime de numai 6,2 mm, ceea ce il face, in opinia grupului chinez, cel mai subtire smartphone de pe piata la ora actuala.

Device-ul vine echipat cu un procesor quad-core de 1,5 GHz, 2 GB RAM, 8GB memorie interna flash si o camera foto de 8MP si dispune de un ecran cu o diagonala de 4,7 inch. Spre deosebire de concurentii directi, Ascend P6 nu are suport pentru conexiunea de mare viteza 4G, scrie ZDNet.com.

Conform datelor IDC, in primul trimestru al acestui an, Huawei a comercializat circa 10 milioane de telefoane la nivel global, ceea ce pozitioneaza compania pe pozitia a patra in topul producatorilor de echipamente mobile, dupa Samsung, Apple si LG.

Sursa foto: captura phandroid.com