Totodata, prin acest parteneriat, Germanos isi consolideaza investitia constanta in serviciul propriu de ticketing, G-Ticket, oferind o solutie completa de achizitionare a biletelor la marile spectacole, fie ca este vorba despre un concert, o piesa de teatru, un meci de fotbal sau un show de stand up comedy. „G-Ticket este un serviciu care a evoluat constant, inca de la lansarea sa in anul 2008, chiar si in conditiile unei vigilente sporite din partea consumatorilor in privinta cheltuielilor, pe fondul crizei. De aceea, in lumina acestui potential pe care l-am identificat, colaborarea cu Bilete.ro a venit ca un pas firesc, din dorinta de a facilita pentru toti clientii nostri accesul la o gama cat mai extinsa de surse de divertisment. Astfel, ei isi vor putea comanda bilete prin intermediul www.bilete.ro, le vor putea achita si ridica direct din magazinele Germanos, unde avem consultanti pregatiti sa recomande cele mai potrivite ocazii de a aduce fanii aproape de idolii lor”, a spus Alexandru Munteanu, sales operations senior manager Cosmote & Germanos Romania.
„Lansat in 2006, timp de 6 ani Bilete.ro si-a mentinut si consolidat pozitia de lider pe piata online, avand in portofoliu peste 4.000 de evenimente si peste 1.000.000 de bilete tranzactionate. Oferta Bilete.ro s-a dezvoltat permanent, transformandu-se intr-una foarte accesibila”.
In prezent, site-ul www.bilete.ro permite achizitionarea biletelor prin internet, precum si livrarea acestora direct acasa, toate acestea pentru a face ca Bilete.ro sa ofere o retea de vanzare complexa, la indemana oricui. Parteneriatul cu Germanos urmareste ca fiecare roman din orice colt al tarii sa aiba acces cat mai usor la evenimentele nationale muzicale, culturale si sportive”, spune Andreea Pop, Managing Director Bilete.ro.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: