In prezent, CCC (Competence Call Center) are 400 de angajati in Romania, la nivel international compania avand 4.500 de salariati.

“Vom creste numarul de angajati din Romania pe masura ce avem noi proiecte. Centrul din Bucuresti este plin acum, dar sunt sanse sa avem un nou centru in sase-noua luni. Bucuresti este unul dintre locurile in care am putea deschide, dar exista sanse si in alte orase in care exista universitati, unde exista infrastructura si unde sunt si competitorii nostri pe piata. Nu trebuie sa fie multi competitori, dar este important sa fie, pentru ca, atunci cand mai este un concurent, intotdeauna creste competitia”, a afirmat Heiner Witte (foto).

De altfel, Christian Legat, cel care in prezent este directorul general al CCC, afirma pentru wall-street.ro in iunie anul trecut, ca furnizorul de servicii de call center ar putea deschide un nou centru in 12-18 luni.

Competence Call Center: Vrem sa deschidem un nou centru in Romania. Sase orase sunt pe lista

Competence Call Center: Vrem sa deschidem un nou centru in Romania....

CCC are sapte clienti in Romania, acestia provenind din domenii precum banking, comert electronic, comunicare sau sectorul aerian (Ryanair).

Ofera servicii in opt limbi straine, dar se concentreaza pe cinci

In centrul de la Bucuresti, compania ofera servicii in opt limbi straine, dar pune accentul pe cinci dintre ele: romana, italiana, franceza, engleza si spaniola.

“Romanii sunt foarte buni la aceste limbi si ne concontram pe ele. In schimb, pentru germana nu este ceva scalabil, este destul de greu sa gasesti numarul de oameni de care ai nevoie pentru un proiect”, a mai spus managerul.

Citeste si:

Furnizorul de servicii de call infiintat in 1998 la Viena are zece centre in sapte tari, cel mai mare centru fiind in Berlin, unde compania are 1.000 de angajati. De altfel, centrul de la Berlin a fost si primul deschis in afara Austriei. In prezent, Germania este cea mai importanta piata pentru CCC, compania avand 2.500 de oameni in aceasta tara.

“Printre cele mai importante tendinte in domeniu se numara chatul. Practic, chatul devine noul tip de generare de vanzari. Iar un alt trend este, cu siguranta, social media. Practic, daca cineva are o problema, scrie pe Facebook si noi ii raspundem. Acum, aceasta activitate inseamna putin din venituri, dar creste foarte repede”, a explicat Witte.

Piata romaneasca de contact center: 200 de milioane de euro in 2012

Piata romaneasca de contact center a fost estimata la circa 200 milioane euro in 2012, rata medie de crestere din ultimii ani fiind de aproximativ 10- 15% pe an, conform estimarilor companiei americane Computer Generated Solutions.

Companiile care apeleaza cel mai des la servicii de externalizare de call center sunt cele din domeniul telecomunicatiilor, IT, domeniul bancar, asigurari si retail.

Printre cei mai mari jucatori in domeniu se numara Computer Generated Solutions, Competence Call Center (CCC), Teleperformance, WebHelp sau Valoris.