El se intituleaza, dupa “moda” lansata de Trilulilu.ro (unde Sergiu Biris, fondator, isi spune “crocodilul sef” – n.r.), “seful tribului Indygen”.

Tudor Ghiurca (foto dreapta) are 28 de ani si a absolvit Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, din Bucuresti. Se considera a fi om de marketing la origine, pasionat de storytelling si digital experience. In trecut, Tudor a lucrat pe branduri locale precum DERO pentru Unilever South Central Europe sau Timisoreana pentru SAB Miller, insa si in zona de digital marketing, propagation marketing in cadrul proiectului Grolsch, brandul de bere al SAB Miller.

“Suntem un HUB de inovatie facut de tineri pentru tineri. Vodafone este investitor in proiectul Indygen, insa Indygen este un brand separat. Asadar, pentru noi Vodafone este technology supplier, la fel cum este motorul Renault pentru echipa RedBull F1. Am avut nevoie de cea mai buna retea. Am reusit sa strangem in jurul acestui proiect o echipa de 9 tineri a caror experinte complementare si diversitate alimenteaza agilitatea creativa, principalul combustibil al procesului de inovatie”, spune Tudor Ghiurca.

Achizitia SIM-ului se poate face online dar si din top 5 orase din Romania si costa 38 de lei.

“Achizitia SIM-ului Indygen poate fi facuta direct din platforma www.indygen.ro sau de pe pagina de Facebook si un curier iti va aduce SIM-ul intelegent la usa sau, daca nu ai rabdare 48 de ore, poti apela la unul dintre conectorii nostri din cele top 5 orase universitare din Romania: Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi si Timisoara prin intermediul aplicatiei create special pentru acest lucru. Practic, cu aplicatia instalata pe smartphone poti sa vezi conectorii disponibili, sa plasezi o comanda si intr-un timp foarte scurt (minute/ore) te vei intalni cu Connectorul Indygen si vei intra in posesia SIM-ului”, explica reprezentantii proiectului.

Indygen subliniaza ca ofera clientilor flexibilitate printr-o moneda unica – Indypoints - un singur stoc de unitati pe care clientul le consuma cum vrea: pe Internet, pe sms-uri sau vorbind. Minutele si SMS-urile intre “membrii tribului” sunt gratuite, la fel ca traficul pe Indygen.ro. Unitatile pe care nu le consuma intr-o luna se reporteaza in luna urmatoare.

Citeste si:

Simpla activare a membership-ului, ofera acces gratuit la toate produsele digitale din Indygen.ro, de pe smartphone, tableta sau laptop/desktop.

Intrebat cati clienti estimeaza ca va atrage, tanarul antreprenor nu a dorit sa ofere date concrete, spunand ca, pana la urma, doar tinerii vor decide in ce masura vor gasi potrivit pentru smartphpone-ul lor propunerea Indygen- atata timp cat produsul transcende granitele serviciilor de comunicare mobila si intra intr-un teritoriu nou, “in care tehnologia mobila si smartphone-ul se angajeaza sa ofere un ecosistem de solutii digitale pentru tanara generatie conectata 24 de ore pe zi 7 zile pe saptamana’.

Unul dintre atuurile SIM-ului recent lansat este reprezentat de cei maxim 1,5 Gb de Internet, subliniind ca “niciun alt operator nu mai ofera atata net la o viteza corecta”.

Pe langa aceasta, in comunitate tinerii vor avea sansa sa se angajeze, sa faca bani, sa-si vanda ideile (cele mai bune vor fi premiate cu bani – n.r.) – “pentru ca oferim continut exclusiv de lifestyle si know-how”.

Principala provocare este ca tinerii sa inteleaga faptul ca Indygen ofera mai mult decat un SIM, ofera oportunitati, spun oficialii startup-ului.

Consideri ca produsul va avea succes? De ce (nu)? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.