Estimarea se bazeaza pe cresterea organica a business-ului, pe de o parte si pe lansarea de noi servicii si de parteneriate pentru amplasarea terminalelor in locatii cu trafic, pe de alta parte.

Cel mai recent parteneriat este cel cu CFR Calatori, in vigoare de la 1 iulie. Acest parteneriat aduce publicului posibilitatea de a cumpara bilete de tren cu o reducere de 7,85%, doar prin intermediul celor peste 600 de terminale ZebraPay, la nivel national. Terminalele se afla in puncte de maxima concentrare a traficului din 90 de localitati din toata tara.

Un alt parteneriat este cel lansat, in primavara acestui an, cu PayU, principalul integrator de plati online din Romania. Acest parteneriat le permite utilizatorilor sa plateasca, la terminalele ZebraPay, produsele si serviciile achizitionate online.

Citeste si:

La sfarsitul lui 2012, in urma unui parteneriat cu retailerul Carrefour Romania, terminalele ZebraPay au fost amplasate in peste 70% din reteaua Carrefour.

„Consumatorii romani au nevoie din ce in ce mai mult de mobilitate. Multi dintre acestia au tot mai putin timp la dispozitie. Astfel, ei cauta solutii la indemana pentru platile de zi cu zi - cum ar fi reincarcarea cartelei, plata rovinietei sau a unui abonament pentru presa”, a declarat Adrian Badea, director executiv al ZebraPay. „Ne adaptam si lucram permanent la solutii care aduc comoditate in utilizare si siguranta absoluta a tranzactiilor”, a spus directorul ZebraPay.

Compania ZebraPay a avut o dezvoltare accelerata in ultimul an, volumul platilor procesate in 2012, prin intermediul terminalelor sale, fiind de aproximativ 23 de milioane de lei, de 4,6 ori mai mare decat in anul 2011, cand au fost procesate plati in valoare de 5 milioane de lei.