In trimestrul al doilea al acestui an, UPC Romania a inregistrat venituri de 34,3 milioane dolari, ceea ce reprezinta o crestere cu 5,1% fata de 32,6 milioane dolari in trimestrul al doilea al anului trecut. In lei, veniturile companiei in trimestrul doi din 2013 sunt de peste 115 milioane lei, comparativ cu peste 112 milioane lei in trimestrul doi 2012, reprezentand o crestere de 2,6%.
Daca ne referim la intregul semestru intai 2013, veniturile inregistrate de UPC Romania sunt de 68,9 milioane dolari, o crestere cu 4,4% fata de 66 milioane dolari in semestrul intai 2012. In lei, veniturile din primul semestru al anului 2013 sunt de peste 230 milioane lei, reprezentand o crestere de 3,2% fata de peste 223 milioane lei in prima jumatate a anului 2012.

Baza totala de abonamente (RGU) la 30 iunie 2013, este de aproape 1.750.000, mentinandu-se la aproximativ acelasi nivel fata cu trimestrul anterior. Cresterea anuala a numarului de RGU este de aproape 6%, UPC adaugand 94.700 abonamente comparativ cu trimestrul al II-lea al anului trecut.

La 30 iunie 2013, UPC Romania are un numar total de 1.153.700 clienti.

„Ne concentram in continuare pe extinderea ariei de acoperire cu servicii de Internet Fiber Power 150 Mbps si pe oferirea de noi servicii in zonele unde suntem deja prezenti”, declara Severina Pascu, CEO UPC Romania.

In al doilea trimestru al acestui an, UPC Romania a continuat sa inregistreze cresteri pe segmentele de televiziune digitala, Internet si telefonie fixa.

In trimestrul doi 2013, televiziunea digitala prin cablu a inregistrat 7.600 noi abonamente, o crestere de aproape 2% comparativ cu primul trimestru al anului, insumand in acest moment 442.700 de abonati. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, UPC a inregistrat o crestere cu aproape 14% a numarului de clienti de televiziune digitala.

La sfarsitul lunii iunie 2013, UPC Romania inregistreaza aproape 54.000 de abonati HD, reprezentand peste 12% din baza totala de clienti pe segmentul de televiziune digitala.

Pe segmentul de Internet, UPC a castigat 6.500 abonamente in trimestrul al II-lea, raportand o crestere de aproape 2% fata de trimestrul anterior si de peste 14% fata de aceeasi perioada a anului trecut. La 30 iunie 2013, UPC Romania inregistreaza aproximativ 350.000 abonamente de internet. UPC ofera servicii de Internet Fiber Power de mare viteza* catre peste 170.000 de clienti, reprezentand jumatate din totalul clientilor de internet. De asemenea, peste 114.000 de clienti sunt abonati si la solutia de Internet wireless.

Raportat la primul trimestru din 2013, in trimestrul al doilea al anului 2013 UPC a inregistrat o crestere de 3,6% a numarului de clienti de telefonie fixa, in prezent 251.700 de abonati beneficiind de serviciile de telefonie ale UPC. Comparativ cu trimestrul al II-lea al anului 2012, cresterea pe segmentul de voce a fost de aproximativ 22%.

Principalii concurenti ai operatorului sunt Orange Romania, Vodafone Romania, Romtelecom, precum si RCS&RDS si Cosmote.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri