Pentru aceste branduri, TotalSoft a dezvoltat in Charisma Retail functionalitati care permit un control total al stocurilor si o consolidare a incasarilor la nivelul grupului. Incasarea facturilor de servicii se poate face pe baza verificarii numarului de telefon sau a codului de abonat, in orice magazin apartinand grupului OTE. In urma integrarii bazelor de date cu clientii Romtelecom si Cosmote, operatorii din magazine pot oferi informatii detaliate, informatii privind planul tarifar pe care il au si extraoptiunile pentru care pot opta, incasarea facturilor sau istoricul ultimelor facturi.

Pe piata de retail si distributie produse si servicii de telefonie mobile, Charisma Retail este utilizata in peste 570 de magazine, unitati apartinand celor mai mari lanturi, precum Germanos, Arsis Trading, Say Shops, Cosmote sau Romtelecom, dar si unor jucatori precum Mobiup sau PROGSM.

Primii 4 jucatori ai pietei romanesti de retail gsm au realizat anul trecut, cumulat, o cifra de afaceri de 127 mil Euro, in timp ce topul primilor 5 jucatori din comunicatii electronice au depasit 3 mld. euro.