O companie din China, Hong Yuan Lan Xiang, a facut o cerere pentru inregistrarea "Snowden" ca marca a unei tehnologii destinata masinilor electrice, despre care afirma ca este la fel de spectaculoasa precum secretele dezvaluite de agentul serviciilor americane de informatii, conform Mediafax.
Hong Yuan Lan Xiang a solicitat autoritatilor din China inregistrarea marcii "Snowden" atat in chineza, cat si in engleza, a declarat directorul companiei, Zhu Hefeng, publicatiei South China Morning Post, relateaza RIA Novosti.

"Discutam cu producatorii auto chinezi si dorim sa lansam masini echipate cu tehnologia noastra pana la sfarsitul acestui an. Tehnologiile secrete si produsele companiei includ noi tipuri de baterii, transformarea masinilor traditionale in masini electrice si metode de incarcare rapida", a spus Zhu.

Aprobarea cererii ar putea dura pana la 15 luni, potrivit legislatiei chineze, a declarat expertul in marci Wang Hao.

Analistii considera improbabil ca solicitarea companiei sa fie aprobata, intrucat numele ar putea fi considerat prea "politizat" de catre guvernul chinez.

Hong Yuan Lan Xiang nu este prima companie care incearca sa inregistreze marca "Snowden" in China.

In 2010, un producator chinez de imbracaminte a inregistrat numele "Snowden" in chineza, pentru produsele sale, a aratat publicatia. Mai multe alte companii au inregistrat si ele marca englezeasca "Snowden" pentru alte produse din China.

Conform legislatiei acestei tari, o marca poate fi utilizata de mai multe companii, pentru categorii diferite de produse.

Edward Snowden, care a obtinut dreptul de azil temporar in Rusia, este pus sub urmarire in SUA pentru spionaj si acuzatii de furt, dupa ce in luna mai a divulgat informatii clasificate despre programele de supraveghere ale Agentiei Nationale de Securitate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri