Gigantii asiatici incearca astfel sa atraga atentia consumatorilor inainte de lansarile planificate de Apple pentru aceasta toamna si sa "fure startul" in cursa pentru sezonul sarbatorilor de iarna, relateaza Mediafax.

Potrivit unor surse, compania americana va lansa noi versiuni ale iPhone si iPad pe 10 septembrie.

Sub indrumarea fostului CEO Steve Jobs, Apple a impus un nou standard pentru lansarile de produse, fiecare noua generatie a iPod, iPhone si iPad fiind atent urmarita la nivel global de media, analisti si publicul larg. Samsung a preluat strategia concurentului american, varful de gama Galaxy S4 fiind prezentat in martie la Radio City Music Hall, in New York, intr-un show transmis in direct in Times Square.
Samsung va prezenta in luna septembrie gadget-ul Galaxy Gear, un dispozitiv cu sistem de operare Android, purtat la incheietura mainii, cu functii de apel telefonic, SMS, internet si email, potrivit surselor citate.
Compania sud-coreeana se grabeste sa aduca "ceasul inteligent" pe piata inaintea aparitiei unui produs asemanator de la Apple, care ar fi in dezvoltare potrivit zvonurilor din industrie.
"Ceasul" Samsung nu va fi echipat cu ecran flexibil, deoarece tehnologia nu a ajuns inca in faza de productie in masa.
Surse apropiate Apple au declarat in februarie ca grupul american a desemnat o echipa de aproximativ 100 de oameni pentru dezvoltarea unui gadget de tipul ceasului de mana. Compania a inceput in Japonia procedurile pentru inregistrarea marcii "iWatch".
Grupul japonez Sony pregateste pentru septembrie un nou smartphone premium in gama Xperia, echipat cu senzori si tehnologie de imagine regasite in camerele foto si televizoarele de inalta rezolutie "ultra-HD", potrivit unor surse apropiate situatiei.
Dupa o perioada de declin, Sony incearca o revenire prin dezvoltarea de smartphone-uri, televizoare si console de jocuri in jurul continutului creat de diviziile media ale grupului.