„Tabletele media au reusit, prin oferta diversificata, sa castige teren in cadrul sectorul IT, in piata existand o gama de produse cu specificatii care sa multumeasca toate categoriile de consumatori. Daca in valoare acest segment de produse aproape s-a dublat, in volum a crescut mai mult de trei ori”, potrivit analistilor de la GFK.

Daca vanzarile de tastaturi au crescut, iar cele de mausi au stagnat, celelalte categorii IT au scazut.

Astfel, laptopurile au inregistrat o usoara diminuare intre aprilie-iunie anul acesta fata de aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce calculatoarele desk, monitoare si camerele web au avut scaderi de doua cifre.

Citeste si:

Pe de alta parte, in prima jumatate a anului, vanzarile de IT au fost de 192 de milioane de euro, mai mari cu 1,7% fata de ianuarie-iunie 2012.

Piata bunurilor de folosinta indelungata din Romania (vanzarile de IT, electrocasnice mici si mari, electronice- televizoare, telecom, echipamente de birou, foto) a crescut cu 4,3% in primul semestru al acestui an, pana la 699 milioane de euro.