Nivelul de penetrare a telefoanelor inteligente in Romania este de aproximativ 27%, insa procentul ajunge la peste 65% in pietele mature, a declarat Violeta Luca, directorul general al Flanco Retail, unul dintre cei mai mari retaileri electroIT de pe piata locala.
Vanzarile de telefoane mobile erau estimate anul trecut la circa 3-3,5 milioane de unitati, dintre care smatphone-urile reprezentau aproximativ un milion, potrivit jucatorilor din domeniu.

„Nivelul de penetrare a telefoanelor inteligente in Romania este de aproximativ 27%, dar el ajunge la peste 65% in pietele mature. Acest fapt indica un potential de crestere foarte bun pentru noi si un apetit general al clientilor catre mobilitate”, explica Luca.

Faptul ca romanii se orienteaza catre achizitii din echipamente IT si de telecomunicatii, a determinat conducerea Flanco sa isi modifice si diversifice portofoliul adaugand tot mai multe produse din aceste domenii.

Astfel, din septembrie anul trecut, compania a inceput sa vanda si smartphone-uri.

„Inca nu ne permitem un calcul procentual raportat la o baza semnificativa, dar cresterea neta pe care a generat-o la nivelul intregii categorii a fost considerabila”, au declarat oficialii Flanco despre categoria smartphone-urilor.

Flanco a inregistrat o cifra de afaceri cu 12% in primul semestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada din 2012, pe fondul cresterii vanzarilor produselor IT, telecom si electrocasnice mici.

Compania nu a dorit sa precizeze valoarea vanzarilor.

Piata totala de electronice, electrocasnice, IT si echipamente de telecomunicatii a crescut cu 4,3% pe primul semestru, la 699 milioane de euro.

Cei mai importanti competitori ai Flanco sunt Altex si Domo.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri